Värdelös

Idag känner jag mig helt värdelös. 
Jag håller på att detoxa mig från nässpray och jag har inye tagit något på 40 timmar faktiskt. 

Men jag var så sjukt täppt inatt så jag har sovit himla dåligt! Jag hade tre kuddar för att höja upp huvudet med jag fick sjukt ont i nacken istället.
Bra där.

Så jag är helt slut. Nu har iallafall töserna sovit en stund, men nu måste jag väcka Liv iallafall.. Vi ska på utvecklingssamtal på förskolan kl 15.45 så hon måste hinna sova en lur innan dess med.

Och jag skulle behöva plocka lite här.. Jag givande ut hela leksakslådan för att tjejerna skulle hålla sig roade imorse så jag iallafall kunde hälla i mig kaffe i lugn och ro. 
Men nu är det ett mindre bombnedslag här istället haha!


Welcome to our chaos.. 

Jag hoppas på mer sömn inatt! Och mer energi under dagen..

Dags att hämta Liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback