Tillbaka på banan... eller?

God måndagsmorgon! 
Som vanligt så var det allt för länge sedan. Det har varit lite sådär just nu, vi har varit sjuka (jag och Tobias), sen så händer det en del annat! Fått reda på riktigt tråkiga saker, samt annan stress. Bland annat att syon ringde och sa att mitt slutbetyg inte blev godkänt, suck..
Det var något himla strul med att jag läst frisörteknik, och att John Bauer kallade det frisörteknik i betygen.. För det ska visst egentligen heta hantverksteknik. Så syon visste inte om de skulle godkänna det eller om jag skulle få läsa upp ytterligare 400 poäng. Vilket jag inte hade hunnit som ni kanske förstår. 
Så efter att gått på helspänn i flera dagar, sovit dåligt osv, så fick jag mailen om att de godkänt det!!

En miljon stenar föll där! Men jag har ett par hundra kvar. Bröllopet. Så himla stressad är jag:/ mycket som ska fixas och bara det att jag inte ens kan bestämma mig vad jag ska ha i håret.. Suck på mig.
Måste kolla in lokalen med. Men barnvakten kan aldrig vara barnvakt så vi får se när vi kan klämma in det.

Jaja. Vad som än händer så kommer vi iallafall att bli gifta på ett eller annat sätt, och det är ju faktiskt det viktigaste :)
Men ett fint bröllop hade varit ett stort plus;)

Färdiggnällt för denna morgonen. 
 
Idag Är vi supersega. Jag sover fortfarande dåligt pga lite täppa trots att det är mer än tre eller tom fyra veckor sedan jag tog nässpray. 

Men vi ska försöka ge oss iväg och veckohandla, jag och töserna. Det är typ enda planen idag. Känns rätt lagom :)

Bild från helgen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback