Ny vecka, nya vanor

Godmorgon!

Och så var det måndag igen. Helgen har gått i ett, därav den dåliga uppdateringen här. I lördags var vi i Hässleholm hos mina föräldrar och firade min lilla mamma som faktiskt fyller år idag! Grattis!
 
Jag försöker så smått smyga in nya vanor i mitt liv. En sak jag saknat enormt är yogan. Sedan Eloise föddes så har det verkligen inte blivit någon reda med det. Alls faktiskt. <lite hattigt här och var.
Jag har varit lite trasig på insidan under tid. Både fysiskt och psykiskt. Nu vill jag inte skrämma upp er, det är inte så allvarligt!
Men iallafall. Min kropp är stressad. Jag är stressad. Det har visats sig genom små små tecken. Dålig hy, mörka ringar, huvudvärk och dåligt immunförsvar. Min mage har också blivit kaos och nu förra veckan så kände jag bara att jag måste försöka få min kropp på rätt bana igen. Den visar ju mig tydligt att den inte mår bra.
 
Inte tid med yoga? Njae, man kan alltid ta sig lite tid. Jag har under förra veckan gjort min yoga varje dag. Så mycket jag känner att jag hinner med. Och vet ni? Det blir faktiskt minst en halvtimme varje gång! Så tid har jag! Och då fortsätter jag ändå med min andra träning också!
 
Och i lördags när jag var hemma hos mamma och pappa, så snodde jag en bok av mamma. (En bok jag köpt till henne i julklapp, så passande, haha)
Så nu ska denna härliga tjej hjälpa mig att komma tillbaka på banan;
 
 
Rachel Brathen- Jag följer även henne på instagram--> yoga_girl <---

Hon inspirerar verkligen. Fundera bara inte på yoga. Gör det! Och ta hjälp av Rachel .
 
Kramar, Ellinor
 

Kommentarer
Robex Lundgren säger:

cool bok

2015-05-11 | 08:51:29
Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback