Livets första magont

Godmorgon! 

Idag är ännu en dag med trötthet. Men inte pga täppan idag.
Vi har haft väldig tur med att våra barn sluppit magknip som bebisar *peppar, peppar*. Men igår efter middagen så skulle Eloise bajsa, vilket i sig har varit ett problem för henne då hon gärna håller inne det. Efter det grät hon hysteriskt i nästan en timme :( alltså jag tyckte så synd om henne och hon vägrade först berätta vad som var fel.. Men sen blev det nog lite bättre och hon sa att hon ville sova.
Men fram till kl 1 ca inatt så har hon vaknat till och från och sagt att hon haft ont. 
Nu sover hon fortfarande så det verkar gått över, men jag undrar vad det var! Vi åt pannkakor till middag, så det var ju inget ovanligt..  Och vi andra mår bra, inkl lilla Liv som också smaka pannkaka..

Jag ringde 1177 som trodde på förstoppning då jag förklarade om bajset.

Jag ska väcka henne alldeles snart och hoppas min lilla donna mår bra. Vi kände oss så sjukt hjälplösa igår.. Vi låg lite hos henne när hon var ledsen på kvällen och bara klappade om henne.
Lillan! Håll tummarna för att hon mår bättre idag❤



Kommentarer
Sandra säger:

Usch, lilla vännen :( Hoppas det gick över! Ringer dig sen :)

2015-05-06 | 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback