Kväll

Godkväll! 

Här sitter jag och min blivande (med nosen i surfplattan) och kollar på "Vänner" på Netflix. 
Det är så himla skönt att sitta ner nu alltså! Hela dagen har fått i ett.
Jag prioriterade rätt i förmiddags och städade. Dammtorkade hela huset. Sen var det dags att hämta Eloise och vi hade tur med vädret! Halvtimmen innan vi gick så ösregnade det, men det var uppehåll och även lite sol när vi gick.

Medans Eloise varvade ner i soffan så hann jag dammsuga och torka golven i källaren. 
Jaa, vad finns det mer att säga? Lagade mat, tobias kom hem, åt, åkte till affären och köpte fredagsmys och frukt. Sen heeeem! 
Lägga barn och träna lite. 34 minuter på crossen med tuuunga ben, men rätt bra tid ändå? Men det var jobbigt idag.
Sen har jag ätit min nya favorit som jag är helt besatt av; mango och ananas. Så himla gott! Älskar mango! Men nu längtar jag efter en riktigt god vattenmelon, mums!

Bowl of sunshine! 

Imorgon blir det resten av Fredagsstädningen innan vi tar helg. Barnen ska få kolla på film medans jag torkar golven. Förbereder man så mycket man kan kvällen innan så får det rätt snabbt!

Ha en fin torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback