Hejhej fredag!

Fast jag trodde det var lördag först..

Idag vaknade jag kvart i sju och kunde inte somna om. Värdelöst! Jag satte mig i soffan och slötittade på tv. En timme senare när jag började bli trött igen så ropade Eloise på mig. Vi satt och mös en bra stund i soffan, Liv och Tobias sov till halv nio. Lyx!
Jag hade som ambition att köra ett pass av Jillian Michaels 30 days shred. Jag började med det igår igen. Men fyyyy, vilken träningsvärk! Jag pausade faktiskt idag. Det är sjukt bra träning, 30DS. 

Men tiden sprang iväg med. Duscha och sen iväg och handla. Ikväll ska vi grilla med goda vänner och det ska bli såååå roligt!

Till kvällen slängde jag ihop några daimsnitt:


Tobias har tjuvätit 4 st redan.. Så de fick bra betyg iallafall! 

Nu: dags att göra sig iordning! 

Kommentarer
Maja säger:

Var suuupermysigt igår :) <3 <3 <3

2015-05-02 | 08:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback