Bra igen

God morgon, förmiddag, whatever! 

Sitter här med sista slurken kaffe och ska snart ta tag i denna dagen. Eloise är lämnad på dagis och Liv äter rån nu. Hon har varit så sjukt gnällig denna veckan, förra veckan var hon kolugn. Så himla olika det kan vara. Det är lite småjobbigt, men vi ska överleva det med.


Eloise är mycket bättre nu. Igår när jag hämtade henne på dagis så bajsade hon. Och hon hade bajsat en gång innan dess. Hon var pigg och glad hela dagen igår, så vi styrde kosan upp till barnens farmor för fika och senare middag. 
Där la Eloise vääärldens bajs! Hur mycket bajs får plats i en sådan liten kropp? 
Men det var nog den megaskiten som spökat. Så vi hade en bra dag igår ;)
Liv sov ute i vagnen större delen av tiden.

Idag är det tänkt att jag ska damma häruppe och dammsuga och torka golven där nere. Problemet är att jag börjat spela The Sims igen när barnen sover.. Inte bra! Mitt hus kommer bli lidande! Får se om jag tar tag i städningen när Liv sover nu haha! 

Apropå Liv så drog hon iväg nu ;

Hejdå 👋 
Ja, jag satte henne vid leksakerna..

Nu ska jag se om jag hinner ifatt henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback