Kalas och irritation

Hej, god förmiddag! 

Jag har varit vaken sedan kl 6 ca. Kvällen var rätt mysig igår, drack ett glas vin och mös framför Let's dance. Tjejkväll får vi väl ta en annan gång..
Blev väldigt chockad att Nanne åkte ut. Tycker hon är så Go! Vem ska jag nu heja på? Gillar Jonas H med, men inte en chans att han vinner😂 men härlig är han!

Vi ska ha en liten minifika idag för att fira mig och Tobias lite. Bakade hallongrottor igår och idag slängde jag ihop kärleksmums. Tårtan är köpt, det är roligare att göra tårtor till tjejerna .


Eloise är så sjukt taggad för kaka och tårta. Morfar har pratat om detta med henne hela veckan, så gissa om hon längtat ?
Just nu äter hon dock lunch med Tobias och ska snart sova sig en lur innan gästerna kommer .

Pasta med skink-och ädelostsås. Mums!

Hon är så duktig och har ingen blöja på dagarna förutom när vi är iväg. Och när hon sover. Vi har inte riktigt kommit på hur man gör där;)
Tips?

Dags att göra sig iordning .
Tack för alla som önskade mig grattis igår! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback