Helt slut

Hej måndag.
Ny vecka ska innebära ny energi, men inte här. Jag är helt slut och på ett riktigt skithumör. 

Liv är inne i en fas. Alla dessa faser ja. Jag tyckte förra veckan att hon var rätt så skitjobbig faktiskt så jag kollade min app Wonder Weeks. 
Liv is currently in leap 6. 
Tack, jag misstänkte väl det. En lång skitfas som ska pågå minst en vecka till.
Jo, så här är det att hon vaknar tiiidigt på morgonen. Och sover kortare dagslurar. Jag hoppas att det rättar till sig när denna fas är slut, men jag är rädd att hon är så för evigt. 

Jaja, hon är rätt glad när hon är vaken. Men jag känner att jag inte riktigt hinner med allt.

Liv och kråkan.

Och Eloise är en helt annan historia. Hon sover iallafall, men hennes vakna tid stavas trots. Det finns alldeles säkert de som har det värre, men hon kan vara riktigt rävig nuförtiden. Lyssnar sämre, kladdar med mat etc. Men just det att hon inte lyssnar, gaaaaaah!  Jag tål det inte! Jag tillåter inte trams heller så det är tillrättavisande och sträng röst. Men sen gosar vi också när hon är på sitt vanliga ängla-jag.
Och apropå änglar.. Jag försöker klä henne oskyldigt även om hon inte alltid är det nuförtiden ;

Tröja och leggings från Lindex. Så fina!

Ha en bra måndag och var på bättre humör än mig.. Jag är sur som en citron idag, Woop Woop.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback