A better day

Godmorgon! 

Eller förmiddag. Det är vilket man vill. 

Igår var ju bara en dag då allt verkade gå fel. Bara det att när jag äntligen skulle få sätta mig ner och äta när tjejerna sov, så välte jag ut min tallrik med yoghurt och flingor i h e l a soffan...
Suck!

Idag är det bättre! Solen skiner, jag vaknade först av alla och allt flöt på!  Vi gick till dagis med vagnen och Eloise busade med Liv så hon gapskrattade hela vägen. Kärlek!

Och jag och Liv har mest bara myst än så länge. Hon sover nu och jag dricker dagens andra stooora kopp kaffe. Snart ska jag sätta fart med plugg, ska bara njuta liiiite till!



När jag hämtat Eloise idag så ska vi upp till barnens farmor på fika 💕

Trevlig tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback