20 mars

För 25 år sedan så föddes jag! Hurra hurra! 

Galet att jag blir 25.. Jag har extrem åldersnoja, I kid you not. När man var liten så tyckte man 25 var asgammalt. Puh!

Idag gör vi väl inte så mycket. Töserna får köra klänning när mamsen fyller år. Liv har klänning, Eloise springer däremot omkring med rumpan bar då vi kör potträning. Hon får klänning sen.

När Tobias kommer hem så ska vi till affären och köpa fredagsmys. Och kan ni tänka er att jag inte ätit godis på hela veckan? Jag är en gottegris som gärna äter godis (Karl Fazer) varje dag. Men Tobias har ju blivit nyttig nu och han har slutat med godis i veckorna och skämtade lite om att jag aldrig skulle klara det. 

Utmaningen antagen sa jag då. Och det har faktiskt gått över förväntan! Jag hetsåt mackor och bananer första dagen för att jag var så himla sötsugen, men sen har det gått bra.

Dock hade jag vääärldens huvudvärk igårkväll, kan det vara abstinens?  Haha, jag gick och la mig 20 över åtta bara för att jag hade så ont.

Nu ska snart Eloise äta sen sova, så jag ska gå och fixa lite.

Ha en bra fredag och var rädda om varandra ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback