Vår?

Hej måndag. 

Vi trippar fram på eftermiddagen och snart så slutar Tobias. Dagen har varit rätt lugn, efter lunch tog jag med flickorna ut för det såg ju så soligt ut. Men fy vad det blåste! Inget roligt alls.. Efter bara en halvtimme så ville Eloise gå in..
Lurigt väder. 

Annars har jag sysslat med lite bröllopsplanering. Jag.. tycker faktiskt mest det är rätt jobbigt.  Såklart vill jag gifta mig med Tobias och jag är super-excited för min brudklänning, men allt annat är mest jobbigt och stressigt. Man vill ju att det ska bli perfekt, man gifter ju sig förhoppningsvis bara en gång. Jag känner lite press.
Allt är inte riktigt bra.

Men sånt löser väl sig? Samtidigt får man panik av att man inte njuter av denna planeringsfasen, det kommer man säkert ångra senare. Jag orkar liksom inte med dramat.

Vi får se om jag överlever planeringen eller ej helt enkelt;)

Kör på messy donut idag. Bara för att mitt hår är otvättat och flottigt, maha! 


Och när Tobias kommer hem så ska vi göra en liten makeuper i vardagsrummet 👍

Kommentarer
Lovlilett säger:

Så fin din knut blev!
Känner att du kanske behöver ringas med din superadministrativa brudtärna/toastmadame sen ikväll? :) Kanske kan jag hjälpa med något!

Svar: yää, Skype tom kanske?:)
Ellinor Carlsson

2015-04-13 | 15:51:31
Bloggadress: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback