Svullo

Um,  annandag påsk dårå. 
Jag är så trött på allt vad påskmat och godis heter! Känner mig som en svullen gris!
Nu är det åter till vardagen. Lite träning osv. 
Efter löprundan i lördags så fick jag så sjukt ont i mitt knä! Belastade väl helt fel! Får ta en liten paus från det, men crossen går bra.

Annars då? Håller på att fixa lite i vardagsrummet,  har köpt nya vägghyllor,  men Ikea är luriga ibland!  Köpte hyllan, men när vi kom hem så märkte vi att man måste köpa till en konsol för att kunna få upp den! Nu har vi bara en bräda.. Lurigt då bilden på hemsidan visade den komplett upphängd. 
Men jaja, jag gillar ju att slösa pengar så det är bara att masa sig dit dårå.. Tur att man bor nära. 

Och bröllopet! Hittar en massa inspiration och diy! Längtar! Fast Tobias får hjälpa mig sen att pyssla. Undrar vad han tycker om det? 
Men sen så kan jag faktiskt inte fixa allt själv..


Ett axplock av alla inspirationsbilder 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback