Söndag

God morgon! 

Soligt och fint idag också, härligt! Lite blåsigt idag bara, Menmen.
Igår var mamma och pappa här på eftermiddagen/kvällen och busade. Vi satte upp en gunga till på gungställningen sen beställde vi pizza. 
När de åkt så testade jag den nya snackisen;


Alltså vad ska jag säga? Folk överdriver INTE! Oj, vad god den var! Som att äta kanelbullsdeg!
5/5 poäng, lätt!

Strax ska vi alldeles strax åka till Älmhult och bli bjudna på mat av Tobias mormor och morfar. Så jag måste egentligen göra mig iordning. 
Har precis duschat efter ett tufft morgonpass på crossen. Varför är det så mycket jobbigare på morgonen? 


Så, såhär ser jag ut nu. Au naturelle. Ryyyys! Dags att fixa sig ser jag.

Hejhej 👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback