Snorigt

Hejhej👋

HĂ€r sitter vi, nyhemkomna frĂ„n dagis. Eloise har varit och röjt av sig, men lillasyster och jag har varit hemma. Lillsnuttan Ă€r förkyld :( och jag sjĂ€lv börjar nu ocksĂ„ kĂ€nna mig lite smĂ„hĂ€ngig. TrĂ„kigt. Vi skulle egentligen trĂ€ffa Lina och Malva idag, men det blev ju tyvĂ€rr inte sĂ„..  En annan dag hoppas jag!

SÄ vi körde pÄ innebus och medans Liv sov sÄ fixade jag lite i vardagsrummet . Nu Àr mini-makeovern klar!
Voila ;

Mycket finare tycker jag👍

Lite foton pÄ barnen, ljus mm.
Men det var lite som jag sa till Tobias; vi har för lite tavelramar och för lite plats och alldeles för söta barn ;)

Jag har Àven idag bestÀllt lite dekorationer till bröllopet. SÄ himla jobbigt att vÀlja hur man vill ha det dock! Jag har lite egna dekorationer som ska pysslas ihop men det gör jag lÀngre fram.

Sen sÄ har jag inte bestÀmt mig om jag ska ha slöja eller inte. Vill nog gÀrna ha, men tror man fÄr testa sig fram lite. Ska bestÀlla en billigare för att se lite.
Smycken Àr ocksÄ snart klart och skor Àr pÄ G. Mycket nu!

Och nu har jag en liten dam bredvid mig som sĂ€ger att hon vill nana med mig, sĂ„ jag rundar av hĂ€r och myser ner mig med henne ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback