påskafton

Glad påsk! 

Hoppas att påskharen har varit hos er! Det har han här. Eloise och Liv har fått ett varsitt ägg. Eloise fick bla nagellack och vi har redan målat naglarna. 
Jag har hunnit vara ute och springa en 7 km runda. Det var kallare än jag trodde!  Och inga hörlurar hade jag heller.

Idag blir det påskfirande hos sväris och imorgon hos mina föräldrar.  skulle egentligen hinna handla idag men vi får se faktiskt.. 
Hade velat inom Kappahl och köpa massa klöser till flickorna! Menmen, ska upp till Växjö på onsdag, får ta det då..

Så just nu tar vi det lugnt. Morgonen har varit riktigt härlig med sovmorgon. Minstingen fick vi väcka, sen har vi bara myst.
Båda två ska få vara påskgummor idag❤


Nyvaken donna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback