Newbie

Åh, soliga torsdag!

Och torsdag redan! Härligt! 
Igår flög dagen förbi, jag och minstingen var som sagt i Växjö. På Kappahl hittade jag underbara kläder till henne. Och sen kom jag hem och såg att jag fått rabattkuponger på posten..;) typiskt!  Jaja, that's life. 
Hittade två underbara tunikor och ett påslakanset.




Eloise fick bara tråkigheter, haha! Tunna överdragsbyxor och strumpor till dagis. Det börjar ju bli så varmt ute! Men kallt på morgonen, så kläder till dagis är lite klurigt. 

Idag ska jag försöka städa lite innan det är dags att hämta E. Har precis fått i mig kaffe, senare än vanligt, men nu börjar jag bli människa igen! 

Ha en fin torsdag ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback