Lite kvar!

Hej onsdag 👋

Oj, jag var tvungen att tÀnka efter lite vilken dag det var idag! Ville ha det till tisdag!

Jag har sista stressen hÀr. Slutprov idag! Sen Àr jag klar, sen Àr det över! Jag mÄste sÀga att jag kÀnner mig stolt över att ha kommit sÄhÀr lÄngt ! Nu fÄr jag en vÀlbehövlig paus tills högskolan i höst.

Annars idag sÄ ska jag strax vÀcka Liv. Hon ska fÄ lite lunch, sen passar vi nog pÄ att ta en promenad i solen innan det Àr dags att hÀmta Eloise.
Sen mÄste jag ju fixa pÄskÀgg till tjejerna ;) har köpt en present till Liv, nu ska jag fixa lite till Eloise med och sÄ mÄste jag fixa godis till pÄskkÀrringarna. Visst kommer de imorgon? PÄ skÀrtorsdagen?
Och Tobias ska ha pÄskÀgg! Med sina favvisar!
Han kommer nog som vanligt glömma bort att fixa till mig, men det gör faktiskt inget. Jag fÄr nog i mig godis ÀndÄ;)

Men! Dags att vÀcka minstingen !

Hennes lugg har vĂ€xt som ogrĂ€s ! SĂ„ nu kör vi pĂ„ klĂ€mma! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback