Jkpg

Hej💕

Sitter i bilen pÄvÀg hem frÄn Jönköping . Jag och min lilla familj gick pÄ A6 och myste. Hittade massa fint till barnen, dock liiiite besviken pÄ deras utbud.. Hittade tvÄ fina hÄrband med vita fejkrosor som flickorna kan ha nÀr de Àr nÀbbar pÄ vÄrt bröllop.

ApropĂ„ bröllop ..  Anledningen till att vi Ă„kte till just Jönköping var för att jag hittat min drömklĂ€nning pĂ„ Blocket . Jag vet, jag Ă€r sĂ„ velig . Men denna ville jag ha! Det Ă€r en Pronovia som i nypris kostar 20.000. Trodde aldrig jag skulle fĂ„ den.
Sen ville jag inte skriva om det inte blev nÄgot köp. Men jag Äkte upp och provade.
Och vet ni? Den satt som gjuten! Som om den vore sydd efter mina mÄtt! Den Àr till och med i exakt rÀtt lÀngd! Jag blev sÄ kÀr! Den Àr det!
Den andra jag lagt handpenning pÄ Àr ocksÄ vÀldigt fin. Med det var inte den. FörstÄr ni lite?

5000:- betalade jag för klĂ€nning, underkjol och resegarderob. Puss pengarna jag tjĂ€nar pĂ„ att slippa sy in/upp. 

NÀr jag provade klÀnningar i affÀrer sÄ var det vÀldigt svÄrt, för alla klÀnningar Àr för stora för mig. Jag behöver minsta storleken, plus Ànnu mindre uppe vid bysten. Alla sÄg sÄ konstiga ut, men visst, det hade man ju sytt in. Men ÀndÄ. Vad skönt att slippa det.

Jag vill egentligen bara visa den för alla och visa hur fantastisk den Àr! Men! Det fÄr bli den 1:a augusti :) lÀngtar Ànnu mer nu.

I veckan kom Ă€ven tĂ€rnklĂ€nningarna . Sa jag kanske? Mina tĂ€rnor kommet bli sĂ„ fina ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback