Fredag, vad har vi sysslat med?

Hej äntligen! 

Orkar inte med mig själv hur slarvig jag är! Jag funderar ofta om dagarna att nu ska jag blogga, sen.. Kommer något emellan ;)

Idag har varit en vanlig fredag. Töserna bjöd på lite sovmorgon, sen började jag direkt med Fredagsstädningen; dammsuga och torka golven. Sen sov tjejerna en stund och efter vi ätit lunch så gick vi it i det fina vädret. Härligt! 

Strax efter vi gick in så kom även Tobias hem. 

Just nu kollar vi på Let's dance och jag har tränat och druckit smoothie som jag denna gång kryddade med mitt nya proteinpulver ; raspberry and White chocolate. Gott blev det!

Där är även banan, jordgubbar, kvarg, yoghurt och en skvätt mjölk. Och då två skopor proteinpulver till tre stora glas.

Imorgon blir det en tur till Jönköping för lite hemligheter och även shopping på A6. Aldrig varit där!  Ska bli roligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback