Typ

Alltså, kan man inte ändra storleken på bilderna via blogg.se appen? Bilderna blir ju enorma, tar ju upp hela er datorskärm. Tänk om jag får för mig att lägga ut en seeeeeeelfie och hela mitt fejs täcker er datorskärm? Stackars er! What a horror! (Fail att autocorrect höll på att ändra mitt "horror" till "horor"...)

Anyway, vart vill jag komma? Inte en aning faktiskt. Snart ska jag cleana huset! Nedanvåningen är firrad och så fort Eloise vaknar från sin middagslur så går Tobias upp med kidsen till Marie så jag kan få lite egentid med moppen...

Happy panda!

Kommentarer
Sandra säger:

Vill minnas att man kan lägga upp i olika storlekar? Man kan på wordpress iaf :)

2014-09-06 | 07:34:44
Bloggadress: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback