En tredje bebis

Ja, vart vill jag komma med rubriken? I'm pregnant again!!!

...nä verkligen inte.
Vi var uppe hos Marie aka svärmor och pratade lite och kom in på just detta. Jag har sagt såhär ; Man ska aldrig säga aldrig, vem vet vad man känner om 5-6 år, men just nu känner jag mig klaaaar med barn.
Men Marie tror att det blir en till. "Och då blir det en kille!"
Haha, hur mycket fick man inte höra att Liv var en kille?;)

En sak kommer jag sakna, graviditeten. DET känns megasorgligt att jag kanske med stor sannolikhet inte kommer vara gravid mer. Spänningen, ultraljud, sparkarna, FÖRLOSSNINGEN! Det må göra ont som jag vet inte vad, men känslan. KÄNSLAN!
Helt amazing när allt är över och bebisen är ute. Magiskt.

Njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback