Söndag hos oss.

Söndag igen!

Eloise är litelite bättre idag. Piggare och inte så hostig. Man märker ju att hon fortfarande är lite medtagen, då hon hellre sitter och gosar än röja runder.
Inatt hostade hon några gånger. Vaknade till ibland, me somnade om så fort hon fick nappen. Imorse vaknade hon vid halv 8 och vi tog in henne till oss. Där somnade hon faktiskt om en halvtimme till. Bara där märker man att hon inte är kry.
 
Jag körde och veckohandlade själv. Tobias fick vara hemma med lillan så hon kunde kurera sig ordentligt.
Det kändes jättekonstigt att handla själv! Om inte annat så gick det väldigt fort;) Och nu hr vi mat så vi klarar oss en vecka till. Det var ju inte så mycket som behövdes tack vre stooooorhandlingen förra veckan. Men ni vet, frukt, mjölk o.d.
 
 
Fling-familjen? Tobias älskar Corn Flakes och jag Special K.

Och jag köpte hem lite baksaker så Tobias kan göra sin goda Fudge-brownie med havssalt. den är så sjukligt goooooooood! Jag resonerade så att jag får passa på medans jag äter för 2, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback