Söndag! Eller nej, vänta lite..

Söndagskänsla idag. Någon mer?

Vi har gått lite på halvfart idag. Eloise hade lite feber igårkväll, och då sover man ju hos mamma och pappa, eller hur? Men då sover inte mamman så bra för det är så ovant;) Så jag har varit rätt seg idag.
Eloises feber var borta imorse iallafall. Kanske tänder? Who knows..
 
Till middag idag så lagade vi en ny favorit; Egna köttbullar i stark sås med färsk pasta.
Så gott! Riktig söndagsmiddag! Men så var det ju inte söndag;)
 
 Mums!

Det var poppis hos en annan med;
 
 
Hon åt jättebra! Hon är så duktig när hon äter själv, min lilla tös<3
 
Jag har intagit soffläge äntligen denna kväll. Jag har innan hunnit dammtorka möblerna i huset, utom Eloises rum, de får jag ta imorgon. Sen har jag tränat med. Höggravid och crosstrainer, funkar ännu:)
 
Nu laddar vi för fredag imorgon:) Lina, vill ni komma hit på chips & dipp imorgonkväll?:D
Puss!

Kommentarer
Lina säger:

kan inte idag :-(:-(:-( vi kanske kan träffas på söndag vännen :-D <3

Svar: Ja, det får vi göra tycker jag:D <3
Ellinor Carlsson

2014-05-02 | 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback