Sluuuuuut..

Städningen är klar. Vid den här tiden brukar jag då sitta i soffan medans Eloise vilar middag.
Jag sitter i soffan, men Eloise vilar inte middag..
Hon sov bara 10 minuter i förmiddags med. Hon har ingen feber idag, tempen ligger stabilt på 37.3, men hon nyser och hostar och nyser och hostar.. Så hon kan ju inte sova! Frustrerande! Både för henne och oss. Jag vet inte hur man hanterar sjuka barn, hon har ju aldrig varit sjuk!
 
Så himla typiskt... Jag lovar att det är för att jag i onsdags satt och fyllde i lite i hennes "Mina första år"-bok, där det på ett ställe stod "Sjukdomar jag haft". Jag har inte skrivit där innan. Eftersom hon inte varit så gammal. Men i onsdags...så skrev jag att "Hon har aldrig varit sjuk förutom lite feber efter vaccination, och feber en kväll i höstas som gick över på morgonen, lilla superhjälten."
Jinxade jag det?
 
Förlåt isåfall, det var inte meningen :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback