Slutprov

Nu är det fredagsmyyyyyys!

Jag har dammsugat och skurat nu i vanlig ordning, och jag har gjort slutprovet på Naturkunskapen! Galet! Det är bara betygsamtal kvar, och det är på måndag. Det är jag mest nervös över! Man måste vara väl förberedd. Läraren kan ställa vilken fråga som helst. Usch, jag hatar sådant, jag får lätt black-out när jag är put on the spot sådär.
 
Men slutprovet då? Jo, det gick nog rätt bra.. Första frågorna gick okej, men sista.. puuuh! Hade bara en timme på mig med, så när jag väl var vid den frågan så var det 10 minuter kvar.. Stress! Ett svar fick jag fram, men om det är rätt får tiden utvisa.
 Plugg plugg, alla veckor är gröna nu, allt är klart utom betygsamtalet:)

På måndag påbörjar jag Psykologin. Fick hem boken idag. Det ska blir riktigt intressant, jag hoppas bara det går bra.
Sen så måste jag förklara för läraren om läget;) Kursen tar slut den 7/7 och ja...5/7 är ju bebis beräknad. Får säga till att om någon uppgift missas utan någon förklaring så kan det vara för att jag är och föder barn.
 
För det är väl en giltig anledning isåfall?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback