Sammanfattning

Hej i värmen!

Nu var det ett litet tag sedan sist igen.. Mycket har väl inte hänt egentligen, har power-wörkat med första uppgiften i psykologin, lagt all fokus där. I helgen hann vi iallafall med lite kalas på bägge sidor. I lördags för Tobias' bror och i söndags var det både kala/morsdagsfirande hemma hos mina föräldrar. Vi fick grillat och marängsviss. Lilla Eloise fick lov att smaka lite glass. Konstigt nog var det poppis, haha;)
 
 Namnamnam!

Jag firade mitt livs andra morsdag! Tobias gjorde frukost och jag fick en Victoria Secret Body Mist av honom och Eloise:)
 
 Så sjukt god alltså!

Annars har vi njutit av det fina vädret. Vi har passat på att äta ute på vårat soldäck. Mys! I måndags gjorde jag väääääärldens godaste laxrätt som jag måste skryta om här såklart!
 
Lax med hoisinsås och kimchi! Maxis recept, borde finnas på deras hemsida för den intresserade.

Det var en liten recap just nu. Eloise ska få lite middag nu, sen kommer Tobbe & Lina hit och grillar lite:) Mys! <3
 
Vi hörs snart igen, lovar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback