Rubrik

Så har denna dagen också lyckats passera.

Jag har varit som en zombie idag! Seriöst, är det för att jag skippade kaffe imorse?? Är man så beroende?
Blä!
Jag fick ta mig i kragen iallafall.. Jag har bakat bröd idag, sjukt gott blev det *skryt skryt*.
 
 
 
Än en gång tog det ca 20 år att ladda upp bilder? What's up with that? 
Aja, jag har hunnit plugga lite Nk istället, vilket jag tänker fortsätta med nu eftersom jag tappade tråden helt.. Typiskt, eller hur?
 
Oja. Men vet ni vad? Imorgon är det barnmorskebesök! På exakt samma dag som med Eloise, vecka 31+5! Så det ska blir riktigt kul att jämföra de båda besöken.
Och hoppas järnvärdet fortfarande är på topp så jag slipper dedär omöjligt-att-skita-tabletterna.. Ehhh, jag menar järntabletterna;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback