Psykologi

Hej måndag!

Dagen började tidigt för oss med en liten dam som bestämde sig för att ta morgon redan vid kl 6. Gäsp! Det var bara att upp och hoppa. Tobias sa åt mig att passa på att vila medans Eloise vilar, men gör jag det? Nej.
Jag håller på med psykologin. Första uppgiften låstes upp idag och ska vara inne om 2 veckor. Tunga frågor tycker jag. Nu kommer jag utmanas rejält! Intressant ämne, absolut, men väldigt mycket dra egna slutsatser, vad tror du och si och så. Men förhoppningsvis så går det på något sätt!
 
 
Iallafall så passar jag på att plugga nu eftersom pappa ringde innan och frågade om jag och Eloise ville möta upp dem på Ikea vid kl 13 och äta lunch. Absolutley! De kom hem från Italien igår och vill träffa fisgrisen:) De har visst köpt presenter med (pluuural, presenter, så sccccchpännande!).

Sååå! Snart får jag väl passa på att hoppa in i duschen så man blir liiite fräsch om man ska ut bland folk? Men först...mer psykologi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback