Onsdag

Onsdag! Som jag längtat!

Har sovit bra inatt, men drömt massa konstigt. Typ att vi missade ultraljudet och om fotograferingen på fredag och så. Så var vi på julbord också. Japp, i maj;)
 
Pigg är jag idag iallafall. Har städat lite och tränat lite. Följer ett speciellt styrkepass format för gravida som är bra för rygg, och bara på lite mer än en vecka har jag märkt skillnad *peppar, peppar*.
Eloise sover nu och jag har fått i mig lite frukost äntligen. Bovetegröt med hallon igen. Och järnberikad juice till. Alltså, såg den juicen i affären i söndags, att jag inte sett det innan? Kanon ju! En liten hjälpsam putt på järnavdelningen:P
 
 
 
Juicen är riktigt god! Minus är ju såklart att det är fruktkött i, men det är ju jag som är väldigt känslig mot det, så jag får skylla mig själv. Men det går bra att dricka ändå:)
 
Ultraljudet idag är inte förrän kl 16.30, så just nu är det en SEG väntan dit:P
 
Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback