Måndagspigg!

 God tidig morgon därute!

Jag vaknade samtidigt som Tobias klocka för ovanlighetens skull. Så vi har varit uppe en stund. Men nu har han gått till jobbet och jag sitter med kaffet i soffan.
Eloise sover. Hon har sovit hela natten utan att hosta! Så skönt för henne! Hon har ju inte kunnat sova ordentligt sedan i torsdags och man har sett på henne att det har påverkat henne. Små, små trötta ögon.
Får se hur hon är när hon vaknar.. Är snoret och hostan borta så ska jag koka alla nappar, flaskor och muggar så de dumma bacillerna försvinner!
 
Så jag hoppas på en utsövd och pigg sessa sen när hon vaknar. Tills dess så ska jag dricka upp mitt kaffe och plugga lite till slutprovet på fredag! Shit pommes...!
 
 Favoriten; Kaffe med skummad varm mjölk. Perfekt för oss som egentligen är jättesåld på endast kaffe.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback