Kväller

Men suck, vad gör jag om dagarna?

Busy, busy typ.. Har tvättat hela dagen, dammsugit och sånt där.. Men det låter ju egentligen inte så mycket, ändå sitter jag här och har så oooooont i rygg och höfter efter all aktivitet:P Jag fortsätter med mina pass på crossen med, 3 gånger i veckan i "normal" takt. Man ska ju inte överanstränga sig alltför mycket. Men min barnmorska sa att det är bra om jag fortsätter vara aktiv om jag varit det innan!
 
Annars idag då? Tjaa, Eloise fick äta middag själv idag och hon var så duktig! Lite dum mat bara som trillade av skeden så lätt, och man kan ju inte fortsätta äta förrän allt är upplockat;) Pedant liten dam:P
 
Gott!

Vi åt köttfärsrisotto med lillans favvisar majs & ärtor:
 
 
Och det tog ca 10 år att ladda upp dessa bilder (sega blogg.se.....) så nu måste jag helt abrupt avsluta här och gå och lägga mig för jag är helt slut!
 
Men vi hörs imorgon, eller hur?
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback