KLAR!

Wooo, betygssamtalet är klart!

Jag var så nervös att jag höll på att skita ner mig! Och svettades som en gris gjorde jag med:P
Men läraren var jättetrevlig! Och hon frågade mig om labbarna jag gjort och lite så vilket jag kunde bra! Och även delen om kroppen. Sen frågade hon lite om kemin om hur bindningarna i jonföreningar m.m såg ut och där blev jag lite osäker. Dels för att jag tyckte kemin var hrmm.. tråkigast (förlåt!) och dels för att det var det jag läste om först, alltså för typ 13 veckor sedan! Men med lite hjälp kom jag på det.
Hon tyckte jag hade gjort bra ifrån mig i kursen så jag är godkänd och klar!! Naturkunskap B är klart!

Och det är ännu ett steg i rätt riktning. Nu taggar vi om till Psykologin som börjar idag. Det ska bli intressant:)
 
Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback