I rullning igen då

Happy Friday!
Solen skiner, fåglar kvittrar och jag har sovit som en prinsessa! Nästan, något toabesök och någon uppvakning, men det får man liksom räkna med:)
Eloise sov länge idag, så jag kunde sitta och dricka kaffe i godan ro, vilket kan vara guld värt ibland. Och när sessan vaknade så satt vi och myste läääääänge i soffan. Och det är minsann ännu mer guld värt!
 
Jag har annars hunnit dammtorka Eloises rum och tagit ett styrketräningspass. Eloise vilar nu så jag äter en seeeeeeeeeeen och tråkig frukost. Flingor liksom, big woop..
 
 
När den lilla vaknat får jag väl ta itu med nedanvåningen. Dammsuga och torka golv. Sen är det väl nästan lunchdags för oss alla. Tobias kommer ju hem då och äter:)
 
Sen sista rycket! Dammsuga och skura här uppe, SEN! Är det fredag!
Och imorgon blir det grillning hos kära mor och far. Och tapet-tittning. Sovrummet ska nu i maj äntligen få sig ett ryck.
Vi ska bara komma överens om en fondtapet med...just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback