I ett kör..

Ahhhh, sitta neeeeeer!
 
Dagen har verkligen gått i ett kör...När Eloise vaknat lite i åtta så åt vi frukost, sen blöjbyte och klädpåtagning. Efter det körde jag igång på en nappjakt (Var blir alla nappar av??) och gjorde soppa på nappar, flaskor, skedar osv. Baciller bort!
Så bäddade jag rent i hennes säng med, slängde kläder och allt hon använt i tvätten. Haha, Tobias tyckte det verkade som om vi haft värsta magsjuke-epidemin här. Nä, men det känns skönt att ha allt rent!
 
 
Sen har jag hunnit med att dammsuga och fixa lunch och lite så... Hon är fortfarande lite kinkig med maten, men hon äter lite iallafall.. Hon har lite irritationshosta kvar, men inte så farligt.
Jag har lite ont i halsen nu, så stackaren har ju säkert haft det med. Snuttan! Hon kan ju inte berätta det.
 
Nu hoppas jag vi slipper sådant här skit på ett tag! Det lär väl bli en del sen när hon börjar dagis.. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback