Godmorgon torsdag!

Så var det torsdag!

Jag vaknade tidigt, redan halv 7....blä! Jag sover inte mycket nuförtiden. Det var längesedan jag sov till typ..8. Kroppen har ställt om sig helt och hållet.
Lillan vaknade vid 7, så det passade ju ändå bra att jag var uppe.
Just nu, 2 timmar efter jag vaknat, så känner jag mig helt halvdöd! Vet ni varför? Jag hoppade över kaffet idag! Jag är lite nervös, tänk så får jag huvudvärk och allt detdär:P Jag tror ändå kroppen är van vid dendär koppen varje morgon.
Jag skulle vilja sluta med det nu såhär sista tiden av graviditeten. Visst, jag kanske skulle gjort detta redan i början av graviditeten;) Men jag har ju inte druckigt megamycket, en kopp varje morgon utspätt med en massa varm mjölk.
 
Anyway, så köpte jag ju ett lösviktste i Gerda's Tehandel på Grand i tisdags; Spirulina.
Några vet kanske att Spirulina=alger. Men så farligt är det inte. Jag har hört att detta teet är bra när man är preggers då det är ett vitt te och innehåller inget tein (Teet's koffein) och att det ska vara gott. Och det var det! Jättegott!! Bland det godaste jag druckit! Koffein hämmar ju kroppens järnupptag, därav denna idé att sluta upp med detdära:)
 
Men testa det, supergott! Om 3 veckor sadlar jag över till Hallonbladste ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback