Gina Tricot

Hemklickat;
 
 
 
Hur snyggt? Älskar det mönstret! Det fanns ett par byxor också i det mönstret, men man får ju inte bli yr;) Även om jag vet att jag kommer köpa dem. Men gör det nog i affären så jag kan prova dem.
 
Alla dessa vårkläder! Fanns en massa härliga pasteller och fina klänningar, toppar, ja allt! MEN! Vi har ju än så länge en mage i vägen så jag får nog hålla mig ett litet tag till. Koftor och sådant går ju bra.
Nu befinner man sig i ett sånt mellanläge; det är nära förlossning och att återfå sin något sånär normala kropp, men just nu är man höggravid, så plagg sitter ju verkligen inte som det ska.
 
Vi tar en rejäl shoppingtur i sommar tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback