Full helg..

Hej söndagskväll!

Helgen har varit rätt fullspäckad.. Igår var vi hos svärmor typ hela dagen och fikade, och senare på kvällen åt vi tacos. Mysmys!
 
Idag har liksom bara dagen runnit iväg. Storhandlat, plockat och dittan och dattan. Humöret denna helgen har varit lite siså också. Jag läste faktiskt tt runt dessa veckorna i graviditeten så flippar hormonerna lite och man blir tröttare igen. Oc det stämmer på mig! Som i fredags var jag så trött så att jag inte visste vart jag skulle bli av! Sjukt dedär..
 
Idag gick jag och bebisen också in i vecka 34. Tiden rinner på och det känns lite skrämmande. Jag har så mycket jag vill göra känner jag. Men gravidfotograferingen på tisdag är en bock på listan. Sen får vi se vad som hinns med.
 
Vår kväll ikväll avslutades med lite grillning. Tobias sa imorse att han var sugen på det så jag köpte hem lite när jag var i affären; Kött, majs, potatissallad och paprika. Och chilibearnaise, mums ja!
 
 
Det är så sjukt gott egentligen att slänga på lite vad som helst på grillen! det ska vi göra i sommar! Tomater, sparris, zucchini, halloumi, ja, vad som helst! Låt fantasin flöda med grillningen, mina vänner.
 
Nu ska jag ta ett glas Loka Crush (nya beroendet!) och njuuuuta av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback