Fredag och schvooooollen

Wäääääääääää!

Så känner jag idag! Jag är varm, svullen och feeeeeet. Och det är jobbigt att vara feeeeeeet när det är varmt så ni förstår den onda cirkeln, huh?:P
 
Jag sitter just nu i soffan och väntar mest. Ska till barnmorskan vid 10 så Tobias kommer hem vid 9 och ska passa lilla fis-Eloise:) Och hon sitter just nu helt förtrollad till Disney Junior. Inte ett pip hör man från henne.
 
När jag kommer hem så blir det psykologi. Har ni inte hört den förut?;) Haha, men det slutade med att jag höll på lite med det igår, så nu är vi igång! Dock har jag huvudvärk IGEN! Tror det är denna kvava värme, puuuh! 
 
Men nog. Ska försöka göra mig iordning och få i mig lite frukost, för det har inte hänt än. Har städat i le kitchen nästan hela morgonen. För ni vet väl att det är fredagsstädning idag??
 
Tjockis i vecka 33+5.
 

Kommentarer
Lina säger:

Snygging :) <3

Svar: Puss, mitt hjärta! :-* <3
Ellinor Carlsson

2014-05-23 | 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback