Eurovision

Söndag!

Seg är man eftersom kvällen blev sen igår. Men eftersom det var för Eurovision så var det ju lätt värt det;) Vi hade det jättetrevligt med våra vänner:) Vi åt tacos och umgicks och satt såklart och tittade på ESC. Hur bra gick det inte för Sanna? Så himla roligt! Jag hann ju bli helt i extas när vi ledde i början;) Synd att vi inte vann, det hade varit roligt att vinna så tätt, både 2012 och 2014:D
 
 
 
Tack för en trevlig kväll!!:)

Idag har vi inga större planer.. Jag pluggar lite på min Nk inför betygssamtalet imorgon.. Jag är så nervös! Jag vill bara ha det överstökat och veta att jag är KLAR med naturkunskapen. Sen är det bara att tuta och köra med de andra kurserna.
 
Ett, två, tre KÖR!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback