Dagarna som flög förbi

Jamen hej.

Här var det glest med inlägg! Skyller på det fina vädret och att jag varit iväg hela tiden typ:P
I tisdags så träffade jag och Eloise Lina och vi lunchade på Ikea och åkte sen hem och bakade och gick runt med Eloise i trädgården så hon fick utforska lite:) Det tyckte hon var kul! Men jag tror hon gillade Ikea's köttbullar med mos mest. Hon åt av mitt och Linas mos med, haha;)
 
Hon är så sjukt duktig på att äta själv nu! Spiller typ ingenting.

Ja, sen var vi ju på gravidfotografering i Växjö. StudioE rättare sagt:) Vi for ut i Bokhultet och svepte in mig i vitt tyg och kvällssolen lyste så fint! Vi fick bilderna skickade till oss igår. Så fina! Hon är superduktig! Dock kan jag inte visa någon bild här än då vi inte beställt än, så bilderna är inte våra:) Men hon la ut 2 st igår på StudioE:s facebook-sida. Vi ska sitta ner ikväll och försöka välja bilder. Kommer inte bli lätt, alla var så fina!
 
Igår var även jag och Eloise i Växjö en runda och hälsade på Isabell och lilla Hilma. Hon är såå söööt! Vi njöt av solen, gick promenad, Eloise gungade och sen lunchade vi på deras balkong. En riktig mysdag!
 
 Sötnos! Hela tiden när hon gungade så sa hon "Wiiiiie!"

Japp, och idag har jag inget planerat! Skönt! Jag mår inte helt 100 om jag ska vara ärlig.. Ont i kroppen, slö och mensvärk.. Man har väl sådana dagar.. Borde arbeta med psykologin, men jag skjuter upp det hela tiden. det är jag ju rätt bra på..Blä! Skyller på att jag inte mår bra heller, mesigt! Ska försöka tagga till! BUUUU!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback