Borta-dag

Godmorgon mitt i veckan!
 
Det blev lite tomt här igår, tyvärr:)
Jag och Eloise åkte iväg tidigt för att hämta upp Lina, Jonna & Sassa för att sedan dra en runda till Växjö för lite shopping! Kul! Men det enda jag kom hem med var te;) Jag kan vara jääääääättesugen på att shoppa kläder när man sitter härhemma, sen när man väl är iväg... tja, kläderna sitter ju inte som de ska just nu;) Jag får nog snällt vänta tills magen är borta, så kommer nog shoppingbegäret tillbaka.
 
Lunch på Grafitti blev det iallafall, jag har längtat efter deras kycklingsallad lääääääänge, mums!
 
 Det är ju såååå gott!
 
Väl hemma igen så blev det häng i soffan. Sjukt vad trött och slö man blir efter en shoppingtur, haha.
 
Sen missade ni väl inte Eurovision-kvalet igår? Sanna gick ju vidare. SKÖÖÖNT! Men att de sa Sverige näst sist gillade jag inte! Det blev nästan en tidig förlossning härhemma så nervös jag blev;)
Inte värre dock än 2011 då de sa Eric Saade sist.. Med tanke på Anna Bergendahls flopp året innan så var man extra nervös. Jag skrek över hela lägenheten, Tobias tyckte jag var helt galen.. ;)
 
Eurovision-mys på lördag! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback