Bm-besök vecka 31+5!

Hej, mitt på dagen!

Jag hade öppnat upp bloggen imorse för att skriva ett inlägg, men precis då ringde pappa. De är påväg till Italien nu, knappt avis! Sen fick jag slänga i mig frukosten som förövrigt bestod av chiagröt med hallon, mums!
 
 
Sen blev det bråttom till barnmorskan. Järnvärdet hade sjunkit, blä! Menmen, ju längre in i graviditeten man går, desto mer blod har man i kroppen så det blir lite utspätt eller vad man ska säga.. Iallafall såg det fortfarande bra ut, meeeeen. Mer blodkorv åt folket liksom.
 
Annars såg besöket ut såhär;
Hjärtljud: 140 slag/min
Sf-mått: 27 cm
Vikt: +0,8 kg, har sammanlagt gått upp nästan 9 kg nu.
 
Såååå...mitt sf-mått.. Min kurva hade planat ut så de bokade in ett tillväxtultraljud på onsdag för att kolla att bebisen växer som den ska. Det är nog ingen fara, men bra att de kollar. Mitt sf-mått var ju litet med Eloise med, men hon höll sin kurva, här har den som sagt planat lite.
 
Men vi får iallafall se bebisen igen:) Jag som sa nu i veckan att det kändes lite sorgligt att man gjort sitt livs sista ultraljud, det är så mysigt<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback