Bebisplagg

Fredag!

Idag är det dags för fotografering! Nervöst! Stå där och posa liksom:P
Men ja.
 
Jag har en riktig hormondipp nu.. Jag läste i min förra blogg att jag hade samma runt den här tiden i graviditeten. Jag känner mig nere, sur och tvär. Jag blev så arg på Tobias igår för världens minsta grej att jag gick och la mig redan vid kl 9. Hoho, så kan det vara. Och idag blev jag förbannad på han igen, men där får han skylla sig själv lite.. Han lämnade smulor och skit på diskbänk och i vasken och det är ju mysigt att börja städa köket det första man gör när man vaknar.
 
Köket är städat iallafall, nedanvåningen är dammsugad och skurad och jag har tvättat alla vita småsmå bebiskläder. Vilket är typ alla bebiskläder? Längtar tills jag får köpa lite andra färger;)
 
 
Och precis nu fick jag sms från fotografen som undrade om vi ska skjuta upp fotograferingen till nästa vecka istället, då vädret är grått och tråkigt.. Jag hade ju önskat att fotas utomhus, så hon hade lite idéer och vill gärna ha solljus. Jaja, det går ju också bra:) Jag vill ju ha fina bilder så det är bäst att lyssna på fotografen:D
 
Då får jag lite mer tid att ladda. Och bli tjockare;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback