Wooopa!

Hej hallååååå!
 
Idag var jag äntligen hos barnmorskan! Fick mäta mage och lyssna på hjärtljud. *Tjoff tjoff tjoff* slog så fint så! 140 slag/per minut och sf-måttet låg på 24 cm, litet precis som med Eloise:P
Sen så... det jag nästan längtat mest efter att få kolla; mitt järnvärde. Jag har kämpat med mina spenatsmoothies, leverpastej, blodkorv och att inte förtära mjölkprodukter när detta äts.
Och det har gett resultat! 132 låg det på! Man ska ligga över 120 och barnmorskan trodde att jag redan börjat med tabletter, men icke sa jag:) Hon blev lite chockad och sa att det är inte ovanligt att det ligegr nere på 115 i denna veckan. Så ett plus i kanten fick jag:)
 
Nästa besök är den 14 april, inte jättelänge dit ju.
 
Nu är det skolarbete som gäller, meeeeen! Igår gjorde jag klart min sista matteuppgift! Nu är det bara slutprov kvar! Om 2 veckor skulle jag tro;)
 
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback