Just det, JAG!

Hej!
Remember me??
Alltså, jag är inte alls bra på det är längre...vilket ger mig lite dåligt samvete. Det får bli när det blir, förhoppningsvis blir det bättre. Jag har haft rätt fullt nu, stort arbete på naturkunskapen you know, och matten såklart. Och en övergnällig unge. Japp, senaste veckan har det varit dåligt med att sova vilket bidrar till en superklängig och superarg tjej. Kuuuul! Jag får bita mig i läppen ooooofta nuförtiden. Ni som känner mig tror jag inte säger emot att jag har kort stubin. Extrem kort snackar vi alltså. Carlsson-stubinen kan vi också kalla den, för jag har fått den efter min käre far, haha. 
Iallafall så vill jag ju såklart inte bryta ihop och skrika på Eloise, så jag biter och biter, sen får Tobias ta mycket, den stackaren.
"Det är dina hormoner nu" säger han. Jag tror han försöker vara snäll. Jag är sådan utan gravidhormoner med;)
Nä, men vid sådana här tillfällen så saknar jag att ha min familj nära. Jag vet att de hade avlastat så gott de hade kunnat så jag hade fått jobba lite med mitt arbete.
 
Jag skulle vilja...att de som väl bor nära oss (no names), ibland erbjöd sig...att passa lilla damen lite. Om så bara en timme. Jag umgås ju med henne 24/7. Och det är inget straff, absolut inte! Men även en mamma behöver lite alone time ibland.
 
Förstår ni vad jag menar?? Lite paaaaaaus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback