Irritationsmoment

Åh, jag är så oändligt trött på de länkar som jag inte kan öppna upp i mitt elevrum! 
Ja, på naturkunskapen då.. Suck på det alltså! Aja, jag rockar fett på det ändå;)
Ni vet mitt skolarbete jag hade fullständigt panik på? Betyg C! HAHAHA! Det är väl typ VG för oss gamlingar?
Man måste nog bryta ihop lite för att sen bli förbannad och göra ett bra jobb. Min syster har redan förberett mig på att jag kommer bryta ihop mååååååånga gånger på tentor på universitetet sen. Gött ju?:P
 
Och igår var jag och pratade med min mattelärare. ETT prov kvar. Sen är jag färdig med Matematik 2a! Nu ska vi bara klara provet med, men ni håller väl tummarna?
 
Det är extremt mycket skolsnack här märker jag... Men ja, så får det väl bli. Jag kan kompensera med att berätta att min dator håller på att avlida. Batteriet är sönder verkar det som. Den går inte att ladda, men är laddningssladden i så laddas den inte heller ur. Såå. Jag får ha laddningssladden i tills jag får tummarna ur röven att laga den.
 
Och en grej till som jag är rätt så EXALTERAD över! Igår så bokade vi en gravidfotografering i Växjö! Jag har småtjurat lite över att jag aldrig tog fina proffsbilder när Eloise hyrde magen. Sen fick jag panik eftersom detta högst troligen är sista gången som jag är gravid! Så jag panik-gnällde lite för Tobias som sa "Men ska vi inte boka tid för en fotografering då? Det är ju roligt att ha bilder att titta på i framtiden." Kryss i taket liksom att han kom med förslaget:P
Men i maj så har vi bokat tid. PERFEKT! Då är jag tjockare, kommer vara i vecka 33-34 någonting, PLUS fint (hopefully) vårväder:) Ja, för de ska tas utomhus med:D
 
Som bild idag, så tänkte jag visa er en lite rolig sak. Ni vet ju att jag och Tobias kommer få ett namnlöst barn om det blir en pojke? Vi kommer ju inte överens! Jag sa iallafall för en tid sedan ett namn som syrran hittade. Jättefint och rätt så ovanligt. Tobias sa såklart nej. Men jag tycker denna bild är ett sign from above;
 
 
Precis, jag gillar namnet Viljar:P Och tänker fortsätta slåss för det ;)

Kommentarer
Sandra säger:

Viljar är skitfint ju, def. ett sign ;) angående fotografering vet du väl att du har en syster med fet kamera och som är duktig på det där, plus gratis? Just saying ;)

2014-03-28 | 15:28:48
Bloggadress: http://lovliletr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback