De är ett skämt!

Ja, försäkringskassan då..

Tobias är sjuk och är hemma. Vi hade en äldre sjukanmälan att göra när jag var sjuk i februari och Tobias fick vara hemma och vabba.
Jag försökte ringa för att fråga hur man skulle göra. Först och främst fick jag vänta typ 20 minuter innan jag kom fram. Sen så fick jag prata med en otrevlig sak som sa att jag var tvungen att göra det på Mina Sidor på fk:s hemsida. Tack o hej säger vi och jag loggar in på mina sidor. Då har hon sjukanmält mig från idag???? Eh!? Så jag fick ju friskanmäla mig igen. Och jag hoppas det går att göra så nu! För Tobias har ju liksom gjort sjukanmälan för idag.
 
Iallafall så kunde jag inte alls göra en gammal sjukanmälan där! Eller inte för två tillfällen som jag behöver göra... Vi har skrivit till dem nu och hoppas det blir rätt. Annars så... BAJS!
 
Alltså, de är så sjukt krångliga! Jag dör lite på dem varje gång jag har med dem att göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback