Ny vecka!

Goodmorning Monday!

Vi laddar om inför en ny vecka nu, right? Vår dag började med att jag vaknade före Eloise, sköönt! Och vi har hunnit äta frukost, byta om, borsta tänderna, bädda sängen och göra iordning i köket efter frukosten. Eller ja, det sistnämnda var det väl mer jag som gjorde;) Och ombytt är bara Eloise, jag glider nog omkring i sovoutfiten ett tag till. Glamouren med att vara mammaledig;)
Eloise fick ha på sig en tröja med Mimmi idag, favvisen! Pekar man på tröjan och frågar: "Vem är på tröjan, Eloise?" så tittar hon ner och säger glatt: "Miiiiiimmiii!". Sötan!
 
 Ja, hörrni... Att få en stillbild på den här damen är inte det lättaste;)

Ja, annars då? Kort vecka denna veckan för arbetarna=långhelg med min faaaaamily:) På torsdag är vi bjudna på examen hos Majsan som är färdig sjuksyrra! DUKTIG! Förhoppningsvis får du gå på min examen om ca 4 år:) Ooouuu, vi får hålla tummarna för det iallafall:P
 
Men nu! Innan jag sätter igång med psykologin så ska den här tanten virka lite:) Virkar en massa figurer till en sängmobil och då menar jag en massa! Får välja ut favoriterna sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback