Komma ifatt

Hej!

Nu är det väl och komma ifatt lite här i bloggen.. Jag har jobbat på med psykologin, men nu är första inlämningsuppgiften klar och inlämnad. Deadline är idag vid kl 23.59, men jag lämnade i det redan igår!:) Nöjd över det! Får vila lite idag, för direkt imorgon öppnas uppgift nr 2:P
 
Så min lördag såg ut såhär:
 
 
Men, jag fick ett par timmars paus när mamma och pappa kom hit och hälsade på. Vi satt och fikade på soldäcket (Älskar vårt underbara soldäck på sommaren!), och pappa busade med Eloise. De fyllde hennes lilla vattenkanna, sen stod Eloise och pekade på ställen där hon ville att pappa skulle hälla:P Vilken boss vi har!
 
Och ja, idag har vi hunnit veckohandla och jag har rensat lite i kökslådor. Och så går jag och magen in vecka 36 idag! 35+0! Åh, det är nära nu! Vi har monterat upp spjälsängen och jag väntar på ett påslakanset som jag beställt så vi kan bädda. Sen ska jag visa er massa bilder på allt jag håller på med:)
Sen ska vi upp och äta middag hos svärmoren. Citronkyckling ryktades det om och det är ju sååååååå gott!
 
Trevlig söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback